HjemGrupperSnakMereZeitgeist
Søg På Websted
På dette site bruger vi cookies til at levere vores ydelser, forbedre performance, til analyseformål, og (hvis brugeren ikke er logget ind) til reklamer. Ved at bruge LibraryThing anerkender du at have læst og forstået vores vilkår og betingelser inklusive vores politik for håndtering af brugeroplysninger. Din brug af dette site og dets ydelser er underlagt disse vilkår og betingelser.

Resultater fra Google Bøger

Klik på en miniature for at gå til Google Books

Youth: the years from ten to sixteen af…
Indlæser...

Youth: the years from ten to sixteen (udgave 1956)

af Arnold Gesell

MedlemmerAnmeldelserPopularitetGennemsnitlig vurderingSamtaler
471537,674 (5)Ingen
He aqui el volumen que completa la trilogia elaborada por Arnold Gesell y seis colaboradores sobre la evolucion del nino hasta su juventud. Se trata de una obra en la que se mantiene el concepto general de desarrollo como establecimiento progresivo de pautas evolutivas, asi como el procedimiento objetivo de investigacion para determinar los rasgos tipicos y su clasificacion seriada, ano por ano, todo ello concebido como una serie de imagenes vivas y concretas del desarrollo biopsicosocial de los diez a los dieciseis anos. En cada caso se describe el perfil de madurez y los rasgos particulares de cada uno de los niveles evolutivos en que se refiere al sistema de actividad, los intereses, las emociones, la conciencia del yo, la autovaloracion, las relaciones interpersonales y sexuales, la vida y el trabajo en la escuela, el sentido etico, los habitos, los juegos, etc. Y tanto la abundancia de datos recogidos como el rigor del metodo de trabajo acaban resultando solidos y atractivos para todo tipo de lectores, incluidos aquellos cuya base de conocimientos sobre el tema no es demasiado extensa. Por todo ello se trata de una obra unica que se convierte a su vez en indispensable por su originalidad y su valor practico para psicologos, pediatras, padres y educadores.… (mere)
Medlem:skyels
Titel:Youth: the years from ten to sixteen
Forfattere:Arnold Gesell
Info:New York, Harper [1956]
Samlinger:LC1, Dit bibliotek
Vurdering:*****
Nøgleord:Ingen

Work Information

Youth: the years from ten to sixteen af Arnold Gesell

Ingen
Indlæser...

Bliv medlem af LibraryThing for at finde ud af, om du vil kunne lide denne bog.

Der er ingen diskussionstråde på Snak om denne bog.

y, dj
very light wear in dust jacket in a few places and name written in upper left corner inside front cover hidden by dust jacket, otherwise perfect copy, no markings inside ( )
  skyels | Oct 9, 2017 |
ingen anmeldelser | tilføj en anmeldelse

» Tilføj andre forfattere (2 mulige)

Forfatter navnRolleHvilken slags forfatterVærk?Status
Arnold Gesellprimær forfatteralle udgaverberegnet
Ames, Lousie B.hovedforfatteralle udgaverbekræftet
Gesell Institute of Child Developmenthovedforfatteralle udgaverbekræftet
Ilg, Frances L.hovedforfatteralle udgaverbekræftet
Yale Clinic of Child Developmenthovedforfatteralle udgaverbekræftet
Du bliver nødt til at logge ind for at redigere data i Almen Viden.
For mere hjælp se Almen Viden hjælpesiden.
Kanonisk titel
Originaltitel
Alternative titler
Oprindelig udgivelsesdato
Personer/Figurer
Vigtige steder
Vigtige begivenheder
Beslægtede film
Indskrift
Tilegnelse
Første ord
Citater
Sidste ord
Oplysning om flertydighed
Forlagets redaktører
Bagsidecitater
Originalsprog
Canonical DDC/MDS
Canonical LCC

Henvisninger til dette værk andre steder.

Wikipedia på engelsk

Ingen

He aqui el volumen que completa la trilogia elaborada por Arnold Gesell y seis colaboradores sobre la evolucion del nino hasta su juventud. Se trata de una obra en la que se mantiene el concepto general de desarrollo como establecimiento progresivo de pautas evolutivas, asi como el procedimiento objetivo de investigacion para determinar los rasgos tipicos y su clasificacion seriada, ano por ano, todo ello concebido como una serie de imagenes vivas y concretas del desarrollo biopsicosocial de los diez a los dieciseis anos. En cada caso se describe el perfil de madurez y los rasgos particulares de cada uno de los niveles evolutivos en que se refiere al sistema de actividad, los intereses, las emociones, la conciencia del yo, la autovaloracion, las relaciones interpersonales y sexuales, la vida y el trabajo en la escuela, el sentido etico, los habitos, los juegos, etc. Y tanto la abundancia de datos recogidos como el rigor del metodo de trabajo acaban resultando solidos y atractivos para todo tipo de lectores, incluidos aquellos cuya base de conocimientos sobre el tema no es demasiado extensa. Por todo ello se trata de una obra unica que se convierte a su vez en indispensable por su originalidad y su valor practico para psicologos, pediatras, padres y educadores.

No library descriptions found.

Beskrivelse af bogen
Haiku-resume

Current Discussions

Ingen

Populære omslag

Quick Links

Vurdering

Gennemsnit: (5)
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5 3

Er det dig?

Bliv LibraryThing-forfatter.

 

Om | Kontakt | LibraryThing.com | Brugerbetingelser/Håndtering af brugeroplysninger | Hjælp/FAQs | Blog | Butik | APIs | TinyCat | Efterladte biblioteker | Tidlige Anmeldere | Almen Viden | 203,201,167 bøger! | Topbjælke: Altid synlig