HjemGrupperSnakMereZeitgeist
Søg På Websted
På dette site bruger vi cookies til at levere vores ydelser, forbedre performance, til analyseformål, og (hvis brugeren ikke er logget ind) til reklamer. Ved at bruge LibraryThing anerkender du at have læst og forstået vores vilkår og betingelser inklusive vores politik for håndtering af brugeroplysninger. Din brug af dette site og dets ydelser er underlagt disse vilkår og betingelser.

Resultater fra Google Bøger

Klik på en miniature for at gå til Google Books

Indlæser...

Peccati originali

af Ayzad

MedlemmerAnmeldelserPopularitetGennemsnitlig vurderingSamtaler
117,729,530 (4)Ingen
Nyligt tilføjet afNasreen44
Ingen
Indlæser...

Bliv medlem af LibraryThing for at finde ud af, om du vil kunne lide denne bog.

Der er ingen diskussionstråde på Snak om denne bog.

Recensione: http://sognandoleggendo.net/peccati-originali-di-ayzad/

Siamo ancora in pieno fenomeno 50 Sfumature di Grigio, in Italia, e purtroppo, per tutti coloro che di BDSM qualcosa ne capiscono davvero, il tempo per potersi beatamente approcciare di nuovo ad un romanzo erotico non è ancora venuto. Decine di trilogie, buttate sugli scaffali delle librerie a occupare spazio, dai titoli uno più improbabile dell’altro. Ti penso, Ti voglio, Ti chiamo, Ti guardo, Ti sento… E tutti, neanche a dirlo, hanno una fantasmagorica storia d’amore al loro interno. Ti prendo, ti scopo, sei mia schiava… Accidenti, ma ti amo! Ma no, non te lo dirò mai perché sono un Padrone dal passato torbido, e se non mi hanno stuprato da ragazzino sicuramente ho qualche altra forma di trauma infantile. Perché essere originali, dopotutto? È bene scrivere di BDSM, ma cerchiamo sempre di dargli una connotazione politically correct giustificando i protagonisti con un passato tormentato. È bene essere fighi e alla moda, ma non troppo dopotutto.
Manette BDSMPerché non scrivere un bel libro farcito di sesso vanilla alla “famolo strano”, non appiccicargli l’etichetta di BDSM – perché fa figo, i più non sanno neppure cosa significhi – e cercare di alzare qualche soldo?
Il perché ce lo spiega con estrema eleganza Ayzad, l’autore di Peccati Originali, nonché uno dei massimi esponenti del BDSM italiano che, dopo due autorevoli guide – BDSM. Guida per esploratori dell’erotismo estremo e XXX. Il dizionario del sesso insolito – approda nelle librerie con il suo primo romanzo. Un romanzo noir, nello specifico.
Ayzad con questo romanzo mostra ai suoi lettori che si può parlare di vero BDSM senza necessariamente trasformare il tutto in un “E vissero felici e contenti”. Forse non avrà conquistato caterve di casalinghe frustrate con questo libro, ma sicuramente ha regalato ai suoi lettori un’interessante opera. Ovviamente come in ogni noir che si rispetti al centro della scena c’è un morto, un delitto da spiegare e una vittima cui dare voce. In questo caso possiamo dire che lo scenario è condiviso tra la morte della genovese Contessa delle Lacrime, trovata impiccata nella sua villa, catalogato in fretta come suicidio ma che si sospetta si possa trattare del triste epilogo di un gioco sadomaso, e il mondo BDSM.... Continua sul sito. ( )
  Nasreen44 | Jun 8, 2017 |
ingen anmeldelser | tilføj en anmeldelse
Du bliver nødt til at logge ind for at redigere data i Almen Viden.
For mere hjælp se Almen Viden hjælpesiden.
Kanonisk titel
Originaltitel
Alternative titler
Oprindelig udgivelsesdato
Personer/Figurer
Vigtige steder
Vigtige begivenheder
Beslægtede film
Indskrift
Tilegnelse
Første ord
Citater
Sidste ord
Oplysning om flertydighed
Forlagets redaktører
Bagsidecitater
Originalsprog
Canonical DDC/MDS
Canonical LCC

Henvisninger til dette værk andre steder.

Wikipedia på engelsk

Ingen

No library descriptions found.

Beskrivelse af bogen
Haiku-resume

Current Discussions

Ingen

Populære omslag

Ingen

Quick Links

Genrer

No genres

Vurdering

Gennemsnit: (4)
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4 1
4.5
5

Er det dig?

Bliv LibraryThing-forfatter.

 

Om | Kontakt | LibraryThing.com | Brugerbetingelser/Håndtering af brugeroplysninger | Hjælp/FAQs | Blog | Butik | APIs | TinyCat | Efterladte biblioteker | Tidlige Anmeldere | Almen Viden | 204,490,873 bøger! | Topbjælke: Altid synlig