HjemGrupperSnakMereZeitgeist
Søg På Websted
På dette site bruger vi cookies til at levere vores ydelser, forbedre performance, til analyseformål, og (hvis brugeren ikke er logget ind) til reklamer. Ved at bruge LibraryThing anerkender du at have læst og forstået vores vilkår og betingelser inklusive vores politik for håndtering af brugeroplysninger. Din brug af dette site og dets ydelser er underlagt disse vilkår og betingelser.

Resultater fra Google Bøger

Klik på en miniature for at gå til Google Books

Indlæser...

El acontecimiento (Spanish Edition)

af Javier Giménez Sasieta

MedlemmerAnmeldelserPopularitetGennemsnitlig vurderingSamtaler
9Ingen1,986,506 (3.83)Ingen
¿Quieres ver el impresionante TRAILER de la novela? Nunca habrás visto un book trailer como este! youtube.com/watch?v=wD9QjZj7--gSINOPSIS: En unas instalaciones científicas de Jerusalén, un equipo internacional de investigación realiza en secreto un ambicioso experimento. Pero en el transcurso del mismo se produce un extraño incidente. Un acontecimiento insólito que conduce al mayor -y más peligroso- descubrimiento científico de la historia. La Casa Blanca, al comprobar que el hallazgo tiene el potencial de destruir a la civilización, trata por todos los medios de enterrar el descubrimiento. Brian Wilson, un periodista de investigación ansioso por recuperar el pulso a su carrera, descubre la oscura trama política que rodea al experimento. Con la ayuda de un cínico congresista, de su novia y del director de su periódico, comenzará una difícil investigación en los círculos del poder. Moviéndose entre distintas localizaciones, desde Washington y Philadelphia hasta Jerusalén o Roma, Brian jugará a una peligrosa partida de ajedrez con la agencia de inteligencia más avanzada del mundo, para lo cual contará con la ayuda, no siempre desinteresada, de diversas personas que libran un particular juego de intereses.Por otra parte, el experimento ha atraído la atención de la organización terrorista "Al-Isrá", que por razones desconocidas planea en secreto volar por los aires todo el complejo de investigación... posiblemente para ocultar definitivamente el descubrimiento. O para que su verdadera naturaleza se desvele.¿Qué hace del descubrimiento algo tan importante como para movilizar ingentes recursos para ocultarlo? ¿Por qué unos quieren revelarlo y otros enterrarlo a toda costa? Descubre tú mismo el acontecimiento... y prepárate para sus consecuencias.… (mere)
Ingen
Indlæser...

Bliv medlem af LibraryThing for at finde ud af, om du vil kunne lide denne bog.

Der er ingen diskussionstråde på Snak om denne bog.

Ingen anmeldelser
ingen anmeldelser | tilføj en anmeldelse
Du bliver nødt til at logge ind for at redigere data i Almen Viden.
For mere hjælp se Almen Viden hjælpesiden.
Kanonisk titel
Originaltitel
Alternative titler
Oprindelig udgivelsesdato
Personer/Figurer
Vigtige steder
Vigtige begivenheder
Beslægtede film
Indskrift
Tilegnelse
Første ord
Citater
Sidste ord
Oplysning om flertydighed
Forlagets redaktører
Bagsidecitater
Originalsprog
Canonical DDC/MDS
Canonical LCC

Henvisninger til dette værk andre steder.

Wikipedia på engelsk

Ingen

¿Quieres ver el impresionante TRAILER de la novela? Nunca habrás visto un book trailer como este! youtube.com/watch?v=wD9QjZj7--gSINOPSIS: En unas instalaciones científicas de Jerusalén, un equipo internacional de investigación realiza en secreto un ambicioso experimento. Pero en el transcurso del mismo se produce un extraño incidente. Un acontecimiento insólito que conduce al mayor -y más peligroso- descubrimiento científico de la historia. La Casa Blanca, al comprobar que el hallazgo tiene el potencial de destruir a la civilización, trata por todos los medios de enterrar el descubrimiento. Brian Wilson, un periodista de investigación ansioso por recuperar el pulso a su carrera, descubre la oscura trama política que rodea al experimento. Con la ayuda de un cínico congresista, de su novia y del director de su periódico, comenzará una difícil investigación en los círculos del poder. Moviéndose entre distintas localizaciones, desde Washington y Philadelphia hasta Jerusalén o Roma, Brian jugará a una peligrosa partida de ajedrez con la agencia de inteligencia más avanzada del mundo, para lo cual contará con la ayuda, no siempre desinteresada, de diversas personas que libran un particular juego de intereses.Por otra parte, el experimento ha atraído la atención de la organización terrorista "Al-Isrá", que por razones desconocidas planea en secreto volar por los aires todo el complejo de investigación... posiblemente para ocultar definitivamente el descubrimiento. O para que su verdadera naturaleza se desvele.¿Qué hace del descubrimiento algo tan importante como para movilizar ingentes recursos para ocultarlo? ¿Por qué unos quieren revelarlo y otros enterrarlo a toda costa? Descubre tú mismo el acontecimiento... y prepárate para sus consecuencias.

No library descriptions found.

Beskrivelse af bogen
Haiku-resume

LibraryThing-forfatter

Javier Gimenez Sasieta er LibraryThing-forfatter, en forfatter som har sit personlige bibliotek opført på LibraryThing.

profil side | forfatterside

Current Discussions

Ingen

Populære omslag

Quick Links

Vurdering

Gennemsnit: (3.83)
0.5
1
1.5
2
2.5 1
3
3.5
4 1
4.5
5 1

 

Om | Kontakt | LibraryThing.com | Brugerbetingelser/Håndtering af brugeroplysninger | Hjælp/FAQs | Blog | Butik | APIs | TinyCat | Efterladte biblioteker | Tidlige Anmeldere | Almen Viden | 204,492,184 bøger! | Topbjælke: Altid synlig