HjemGrupperSnakMereZeitgeist
Søg På Websted
På dette site bruger vi cookies til at levere vores ydelser, forbedre performance, til analyseformål, og (hvis brugeren ikke er logget ind) til reklamer. Ved at bruge LibraryThing anerkender du at have læst og forstået vores vilkår og betingelser inklusive vores politik for håndtering af brugeroplysninger. Din brug af dette site og dets ydelser er underlagt disse vilkår og betingelser.

Resultater fra Google Bøger

Klik på en miniature for at gå til Google Books

Indlæser...

Mantra (2001)

af Rodrigo Fresán

MedlemmerAnmeldelserPopularitetGennemsnitlig vurderingSamtaler
67Ingen394,053 (3.92)Ingen
"Pocas novelas tan apasionantes he leido en los ultimos anos." Roberto BolanoDice Rodrigo Fresan a proposito de Mantra: "Como acorralar a todo Mexico adentro de un libro? Creo que eso fue lo que me propuse a la hora de armar esta novela. Me interesaba que un libro sobre un pais y una ciudad -y una ciudad grande como un pais- respondiera a la forma y al espiritu que lo habia inspirado. De ahi que Mantra sea un libro monstruoso, casi una aberracion literaria donde los narradores mutan en otros narradores (la novela empieza siendo narrada por un tumor cerebral, continua con la voz de un muerto frances desde un inframundo precolombino para terminar en los dientes y la lengua de una especie de momia-robot que busca a su padre por las futuras ruinas de un D.F. apocaliptico), donde el tiempo es circular, donde los muertos cuentan la historia y donde bajo la capucha del Santo apenas se esconde la certeza de un demonio."Rodrigo Fresan nacio en Buenos Aires en 1963. Ha escrito varios libros. Su primera novela, Esperanto, obtuvo un gran exito de critica. En la actualidad reside en Barcelona.… (mere)
Ingen
Indlæser...

Bliv medlem af LibraryThing for at finde ud af, om du vil kunne lide denne bog.

Der er ingen diskussionstråde på Snak om denne bog.

Ingen anmeldelser
ingen anmeldelser | tilføj en anmeldelse
Du bliver nødt til at logge ind for at redigere data i Almen Viden.
For mere hjælp se Almen Viden hjælpesiden.
Kanonisk titel
Originaltitel
Alternative titler
Oprindelig udgivelsesdato
Personer/Figurer
Vigtige steder
Vigtige begivenheder
Beslægtede film
Indskrift
Tilegnelse
Første ord
Citater
Sidste ord
Oplysning om flertydighed
Forlagets redaktører
Bagsidecitater
Originalsprog
Canonical DDC/MDS
Canonical LCC

Henvisninger til dette værk andre steder.

Wikipedia på engelsk

Ingen

"Pocas novelas tan apasionantes he leido en los ultimos anos." Roberto BolanoDice Rodrigo Fresan a proposito de Mantra: "Como acorralar a todo Mexico adentro de un libro? Creo que eso fue lo que me propuse a la hora de armar esta novela. Me interesaba que un libro sobre un pais y una ciudad -y una ciudad grande como un pais- respondiera a la forma y al espiritu que lo habia inspirado. De ahi que Mantra sea un libro monstruoso, casi una aberracion literaria donde los narradores mutan en otros narradores (la novela empieza siendo narrada por un tumor cerebral, continua con la voz de un muerto frances desde un inframundo precolombino para terminar en los dientes y la lengua de una especie de momia-robot que busca a su padre por las futuras ruinas de un D.F. apocaliptico), donde el tiempo es circular, donde los muertos cuentan la historia y donde bajo la capucha del Santo apenas se esconde la certeza de un demonio."Rodrigo Fresan nacio en Buenos Aires en 1963. Ha escrito varios libros. Su primera novela, Esperanto, obtuvo un gran exito de critica. En la actualidad reside en Barcelona.

No library descriptions found.

Beskrivelse af bogen
Haiku-resume

Current Discussions

Ingen

Populære omslag

Quick Links

Vurdering

Gennemsnit: (3.92)
0.5
1
1.5 1
2
2.5
3 2
3.5 1
4 3
4.5 2
5 3

Er det dig?

Bliv LibraryThing-forfatter.

 

Om | Kontakt | LibraryThing.com | Brugerbetingelser/Håndtering af brugeroplysninger | Hjælp/FAQs | Blog | Butik | APIs | TinyCat | Efterladte biblioteker | Tidlige Anmeldere | Almen Viden | 204,712,199 bøger! | Topbjælke: Altid synlig